Det har nok kostet staten tre millioner at svigte mig. Det sker igen og igen.

Oprettet d. 23. april, 2025

“Alle vidste, at jeg fik den medicin. Hvorfor var der ingen, der satte spørgsmålstegn ved den behandling, der tydeligvis ikke gjorde mig rask?
Her melder det systemiske sig: Det er uklart, hvem der har kompetence – eller pligt – til at blande sig i en specialists langvarige behandling. Man kunne ønske sig, at egen læge havde råbt vagt i gevær, men praksis er, at man nødigt underminerer en kollegas behandling. Og kommunen? Den kiggede isoleret på min arbejdsevne og overlod det sundhedsmæssige til psykiateren.
Resultatet: Ingen tog helhedsansvar for at samle puslespillet, hvor brikkerne tydeligt ikke passede sammen.

https://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art10376749/Det-har-nok-kostet-staten-tre-millioner-at-svigte-mig.-Det-sker-igen-og-igen